24/7 pagalba „Estravel“ keliautojams

Kada prireikia 24/7 pagalbos keliautojui?

Geriausia kai apie keliautojų vertinamas paslaugas kalba patys keliautojai.

Koks yra begalinis atsipalaidavimas matant kilometrinę eilę registracijai į skrydį, iš kurios pusė keliautojų ko gero nebespės į lėktuvą ir teks keisti kelionės planus, o tu vieno skambučio Estravel dėka jau turi bilietą rankose ir ramiai lauki savo skrydžio.– taip po skambučio į „Estravel“ 24/7 pagalbos liniją parašė mums viena keliautoja. 

„Estravel“ 24/7 pagalbos linija aktyviausia tuomet, kai įvyksta netikėtos situacijos, kurių nei mes, nei klientai įtakoti negali. Patirtis rodo, kad kai nutinka nenumatytos aplinkybės, kelionių agentūrų klientų padėtis yra geresnė nei savarankiškai bilietus įsigijusių keleivių. Estravel padeda savo klientams keisti kelionės planus, grąžinti pinigus už lėktuvo bilietus arba juos pakeisti ir rasti alternatyvias kelionės galimybes. Vienintelė pagalba, kurią gali gauti klientai, įsigiję bilietus oro linijų ar tarpininkų interneto svetainėse, dažnai yra nemokama aviakompanijos ar kito paslaugų tiekėjo telefono linija, kur tenka ilgai laukti ir nebūsite garantuoti, kad gausite geriausią pagalbą. Tad Estravel kelionių konsultanto pagalba 24/7 tokiais atvejais yra aukso vertės.

Apie „Estravel“ 24/7 pagalbos liniją: 

  1. Nemokama visiems Estravel keliautojams: tiek privatiems, tiek verslo keliautojams. Kontaktai – Jūsų kelionės dokumentuose. 
  2. Veikia 365 d. per metus, visą parą, be laisvadienių.
  3. Šią paslaugą suteikia patyrusi Estravel komanda. Nesamdome išorinio skambučio centro – aukščiausia paslaugų kokybė mums yra prioritetas. 

Kokiais klausimais galite kreiptis į „Estravel“ 24/7 pagalbos liniją?

Darbo metu Estravel klientai kviečiami kreiptis visais su kelionėmis susijusiais klausimais, tačiau 24/7 pagalbos liniją klientai paslaugą gaus skubiais atvejais dėl jau įsigytos arba realiu laiku vykstančios kelionės, kai įvyksta nenumatytos situacijos.  Žemiau pateikiame keletą situacijų, kokiais klausimais padedame savo klientams 24/7. 

  • Netikėtai pasikeitė kelionės planai. Pvz.: keleivis susirgo ir nebegali išvykti. Padėsime sumažinti nuostolius: kreipsimės į aviakompaniją dėl geriausių sąlygų susigrąžinti avia bilietų kaštus bei atšaukti viešbutį ar skrydžius su kuo mažesniais finansiniais nuostoliais Jums. 
  • Reikalingas skubus papildomų paslaugų užsakymas. Pvz.: keleivis nusprendė pratęsti kelionę ir reikalingos papildomos nakvynės viešbutyje ar prireikė namo sugrįžti anksčiau. Pasirūpinsime skrydžių, viešbučių ir kt. paslaugų keitimu ar atšaukimu palankiausiomis sąlygomis. 
  • Skrydžių pokyčių klausimai: atšaukti ar vėluojantys skrydžiai dėl aviakompanijų streikų, lėktuvų gedimo ar blogų oro sąlygų atvejais. Informuosime Jus apie situaciją esamam momentui, patarsime kaip elgis bei padėsime sėkmingai pasiekti savo kelionės tikslą pasiūlydami alternatyvų. 
  • Pasikeitė Jūsų atvykimo laikai į kelionės tikslą. Jei keičiasi Jūsų atvykimo į tam tikrą vietą laikas, visuomet reikia informuoti kitų užsakytų paslaugų tiekėjus, ypatingai tuomet, jei keitėsi skrydžio atvykimo laikas ar skrydžio numeris, būtina informuoti  pervežimo kompaniją ar konferencijos organizatorius. Pvz.: gali būti, kad vietoj ryto atvyksite naktį. Tokiu atveju – informuojame visus užsakytų paslaugų tiekėjus. 
  • Oro uosto darbuotojai turi papildomų klausimų. Pasitaiko pavienių atvejų, kai registracijos į skrydį darbuotojai oro uostuose dėl techninių kliūčių nemato pilnos rezervuoto skrydžio informacijos – pvz.: nupirktų vietų lėktuve, didesnio bagažo ir pan. Tokiu atveju pateikiame visą reikalingą informaciją greitai ir taip, kaip reikia oro uostų darbuotojams, nes matome visas Jūsų kelionės detales.
  • Pagalba apgyvendinimo įstaigų darbuotojams. Pasitaiko atvejų, kuomet dėl techninių kliūčių viešbučio darbuotojai nemato apmokėjimo. Tokiais atvejais pirmiausia reikėtų skambinti „Estravel“, o ne pateikinėti savo asmeninę kortelę apmokėjimui. Tokias situacijas išsprendžiame per keletą minučių.
  • Pagalba mūsų klientams, kurie keliones perka savarankiškai. Net jei ir neteko bendrauti su mūsų kelionių ekspertais, tačiau lėktuvų bilietus, keltų bilietus ar keliones Estravel internetinėse platformose – Jūs taip pat galite kreiptis į 24/7 pagalbos liniją. 
  • Skubus kelionės suplanavimas. Visi mes žmonės – jei pamiršote ar neatradote laiko suplanuoti būtiną/norimą kelionę darbo metu – suteiksime ir šią pagalbą. Šiai paslaugai taikome papildomą aptarnavimo mokestį. 

Klientų atsiliepimai apie „Estravel“ 24/7 pagalbos liniją 

*Saugome keleivių privatumą, tad atsiliepimus pateikiame anonimiškai. 

⭐⭐⭐⭐⭐

Esu Briuselyje, ką tik gavau kambarį Sheratone. Rytoj ryte skrendu toliau. Dėkoju labai už nuoširdžią, draugišką pagalbą. Jūs net neįsivaizduojate koks džiaugsmas ir atrama turėti Jus. Esate nuoširdaus kliento aptarnavimo ir tikro žmogiškumo pavyzdys. Jūs visada nueinate tą extra mile. Ko gero mano padėka yra per maža palyginus su verte, kurią kuriate. Tad tikiuosi, kad pasaulyje ir Jūs sutinkate tokius žmones, kurie Jums būna draugiški, žmogiški ir atrama.


⭐⭐⭐⭐⭐

Ačiū Jums labai už pagalbą. Suprantu situaciją, ir esu be galo dėkinga už Jūsų visas pastangas ir palaikymą. Aš Daivai daug kartu rašiau, kad kone vienintelė įmonė, kuioje patiriu besąlyginį draugiškumą kliento aptarnavime, yra Estravel. Labai malonu kiekvieną kartą rašyti Jums ir gauti Jūsų laiškus.


⭐⭐⭐⭐⭐

Dėkui už detalią informaciją – užpildžiau pretenziją dėl atšaukto skrydžio. Norėčiau padėkoti Jūsų kolegei Gabijai, kuri padėjo su skrydžio perkėlimu. Profesionaliai atliko darbą! Dėkoju už kantrybę, užsispyrimą ir sėkmingą skrydžio pagavimą.


⭐⭐⭐⭐⭐

Naudojamės Estravel kaip vieninteliu kelionių organizatoriumi daugiau nei 6m. ir esame labai patenkinti. Greitas reagavimas į mūsų užklausas, platus paslaugų pasirinkimas, o, svarbiausia, 24/7 pagalba visų kelionių metu. Tai buvo labai svarbu Covid metu, tačiau taip pat labai svarbu ir dabar. Ir kaip vyšnia ant torto – Estravel mums organizavo dvi nepakartojamas team building keliones! Ačiū už bendradarbiavimą.


⭐⭐⭐⭐⭐

Džiaugiamės bendradarbiaudami su Estravel – puiki komanda, operatyviai atsakanti į klausimus, paruošianti puikius pasiūlymus, informuojanti apie planuojamus streikus, visuomet atsiunčia ataskaitas keleivių, kurių kelionės tikslą gali paveikti numatomi aviakompanijų streikai ir pasiūlo alternatyvas skrydžiams, todėl galime būti ramūs dėl savo įmonės keleivių.


⭐⭐⭐⭐⭐

Per šiuos porą metų, kiek tenka bendradarbiauti su Estravel kolegomis tad visas procesas visad buvo sklandus. Esu labai patenkinta tiek aptarnavimu, tiek pasiūlymais, tiek atsakymų greičiu. Taip ir toliau!


Jei turite klausimų ar reikia pagalbos kelionių planavimo klausimais – nedvejodami kreipkitės į Estravel – patikimą, profesionalų ir lankstų kelionių partnerį ir patarėją.