Tikime, kad profesionalus kelionių ekspertas – yra didžiulė vertybė šiandien greitai besikeičiančiame kelionių pasaulyje. Tačiau taip pat tikime, kad ne mažiau verslo keliautojams yra svarbu lankstumas ir galimybė planuoti keliones realiu laiku savarankiškai. Pristatome Jums kelionių užsakymo įrankį „Symphony”. Sužinosite:
- Kas yra ir kaip Jums gali būti naudingas „Symphony” įrankis?
- Kokio dydžio įmonėms rekomenduojamas šis įrankis?
- Kokios svarbiausios funkcijos yra šiame įrankyje?
- Kiek kainuoja „Symphony” įdiegimas ir konfigūracija?
- Kuo skiriasi nuo panašaus įrankio „Cytric”?
- Kokie Estravel klientų atsiliepimai apie „Symphony”?
Kas yra „Symphony” kelionių užsakymo įrankis
„Symphony“ – tai 24/7 veikianti verslo kelionių planavimo ir valdymo platforma skirta įvairaus dydžio įmonėms, kurios nori verslo keliones (skrydžius bei apgyvendinimą) planuoti savarankiškai.
„Symphony“ užtikrina Jūsų įmonės kelionių politikos laikymąsi, čia galite stebėti kelionių išlaidas realiu laiku, gauti norimas ataskaitas ir analizę. Tai pažangus sprendimas įmonėms, siekiančioms efektyvinti savarankiško verslo kelionių užsakymo procesus.
Kokias kelionių paslaugas galima užsakyti per „Symphony”?
- Lėktuvų bilietus (yra galimybė derinti aviakompanijas – pvz.: į priekį skrendate su viena, o atgal – su kita).
- Apgyvendinimo paslaugas. Galite užsakyti tiek savo įmonės darbuotojams, tiek savo svečiams (pvz.: verslo partneriams ir pan.).
- Galite užsakyti papildomas paslaugas skrydžiams: vietą lėktuve, įėjimą į oro uostų verslo klubus, bagažą, maistą ir pan.
- Apgyvendinimo vietos patogiai matomos žemėlapyje – galite ieškoti patogiausios apgyvendinimo vietos pagal įvestą adresą.
- Iš „Symphony” platformos galite pateikti mums užklausimą dėl papildomų paslaugų užsakymo, pvz.: pervežimų, autobusų bilietų, ekskursijų ir pan. – mes iš karto matysime Jūsų užklausą ir viskuo pasirūpinsime.
Platformoje pateikiamos pasaulinių lėktuvų ir apgyvendinimo rezervacijų sistemų kainos – Jums nereikia tikrinti skirtingų puslapių, patraukliausias kainas matote vienoje vietoje.
Kodėl įmonėms verta naudotis šiuo verslo kelionių užsakymo įrankiu?
Pagrindiniai privalumai:
- Turite individualų įmonės profilį su tik Jums skirtais prisijungimais ir personalizuota vartotojo aplinka.
- Galite prisijungti iš bet kurios vietos pasaulyje – nereikia papildomų licencijų ar programėlių.
- Įrankis konfigūruojamas individualiai pagal Jūsų kelionių politiką. Užtikrinamas tik toks kelionių planavimas, kurį įmonė leidžia (pvz.: biudžeto valdymas, verslo klasės lėktuvų bilietų užsakymas ir pan., sumų ribos už nakvynę ir pan.).
- Realiu laiku matysite kur keliauja Jūsų darbuotojai.
- Galimi skirtingi vartotojų lygiai: keliautojas, kelionių užsakovas, profilio valdytojas. Skirtingi darbuotojai gali turėti skirtingas taisykles.
- Kiekvienas vartotojas gali valdyti savo paskyros duomenis.
- Patvirtinimo galimybės net iki 9 lygių. Įrankis labai naudingas įmonėms, kurių keliones turi patvirtinti keletas žmonių. (pvz.: darbuotojas planuoja kelionę, bet jo kelionę dar turi patvirtinti skyriaus, finansų, įmonės vadovai).
- Galimi įvairūs mokėjimo būdai – kreditine kortele, bankiniu pavedimu (galioja tiek lėktuvų bilietams, tiek viešbučiams).
- Galima naudoti ne tik kompiuteryje, bet ir specialioje mobiliojoje programėlėje.
- Patvirtinti kelionių užsakymai susiejami su Jūsų kalendoriumi.
Individualizuotos papildomos galimybės:
- Galimybė įdiegti tik Jūsų įmonei sutartas kainas su aviakompanijomis ir apgyvendinimo įstaigomis. Estravel tarpininkauja, kad klientai gautų geriausias sąlygas.
- Galimybė patiems išsispausdinti bilietus – t.y. Bilietus ne tik rezervuoti, bet ir nusipirkti – viskas valdoma Jūsų savarankiškai be kelionių eksperto įsikišimo.
- Galimybė rezervuoti užsakymą ir jį keisti ar atšaukti. Tai reiškia, nebūtina apmokėti iš karto. Galite pagalvoti ir patvirtinti užsakymą vėliau.
- Galimybė stebėti kelionių išlaidų ataskaitas.
- Galimybė kurti automatinius pranešimus-priminimus.
- Galimybė išrašyti sąskaitas kiekvienai atskirai įmonei, jeigu įran kį naudoja viena bendra įmonių grupė.
Kokio dydžio įmonėms rekomenduojamas šis įrankis?
„Symphony” kelionių planavimo įrankis tinka įvairaus dydžio įmonėms – nei įmonės dydis, nei keliavimo apimtys nėra ribojamos. Įrankis puikiai tinka tiek nedidelėms įmonėms keliaujančioms kartą per mėnesį, tiek didelėms įmonėms keliaujančioms kelis kartus per mėnesį. „Symphony” kelionių planavimo įrankyje galima sukurti kiek norite vartotojų – užsakančiųjų ar pačių keliaujančių.
Kiek kainuoja „Symphony” įdiegimas ir konfigūracija?
„Symphony” kelionių planavimo įrankio įdiegimo kaina priklauso nuo to, kokio papildomo funkcionalumo norite pačiame įrankyje. T.y. – kokią informaciją apie darbuotojų keliones norite matyti. Žinome, kad kiekvienos įmonės kelionių politika yra labai individuali – tad mielai kviečiame puodeliui kavos pokalbiui gyvai ar nuotoliniu būdu Jūsų kelionių politikos bei poreikių aptarimui. Įvertinę tai, kokio „Symphony” įrankio funkcionalumo Jums reikia – galėsime Jums pasakyti tikslesnę įrankio konfigūracijos kainą Jūsų atveju.
Koks Estravel vaidmuo tarp Jūsų įmonės ir „Symphony”?
- Pasirūpiname „Symphony” įdiegimu, konfigūravimu Jūsų įmonei. Atliekame papildymus kelionių politikoje jei reikalinga net ir po kurio laiko įrankio naudojimo.
- Patys apmokome Jūsų įmonės darbuotojus naudotis „Symphony” platforma ir atsakome į kylančius klausimus. Visuomet galime atvykti pas Jus į biurą ar organizuoti nuotolinį video skambutį.
- 24/7 pagalba visose kelionėse, net jei keliones planuojate savarankiškai per „Symphony” ir neturite daug kontakto su Estravel kelionių ekspertais.
- Mes matome Jūsų rezervacijas „Symphony” platformoje – tad jei iškiltų kokia nenumatyta situacija, reikėtų pagalbos ir pan. – turime priėjimą prie Jūsų kelionių rezervacijų ir galime padėti visais klausimais.
- Iš „Symphony” platformos galite pateikti mums užklausimą dėl kitų paslaugų užsakymo, pvz.: pervežimų, autobusų bilietų, ekskursijų ir pan. – mes iš karto matysime Jūsų užklausą ir viskuo pasirūpinsime.
- Aukščiausi klientų aptarnavimo standartai kaip ir mūsų klientams, kurie keliones užsako kreipiantis į Estravel kelionių konsultantą.
Kuo skiriasi nuo panašaus įrankio „Cytric”?
Lietuvoje įprastai įmonės kelionių planavimui naudoja du pagrindinius įrankius – „Symphony” arba „Cytric“.
Estravel savo klientams rekomenduojame rinktis „Symphony“ dėl to, kad ši platforma tinka mažo, vidutinio ir stambaus dydžio įmonėms, yra labai patogiai valdoma, galimas didelis funkcionalumo lankstumas įmonės poreikių pritaikymui.
Tuo tarpu „Cytric“ labiau rekomenduojama didelėms ir daug keliaujančioms įmonėms, kurioms reikia plačių integracijos galimybių su kitomis platformomis, įdiegimo ir valdymo kaštai – kur kas didesni nei „Symphony“.
Kokie Estravel klientų atsiliepimai apie „Symphony”?
*Saugome keleivių privatumą, tad atsiliepimus pateikiame anonimiškai.
⭐⭐⭐⭐⭐
„Labai vertiname Jus kaip mūsų verslo kelionių partnerius. Didelė pagalba mūsų kolegoms, džiaugiamės požiūriu ir į mus kaip į klientą-partnerį. Įrankis padeda sutaupyti daug brangaus laiko planuojant keliones. Skrydžio bilietas gaunamas čia ir dabar, operatyvu..”
⭐⭐⭐⭐⭐
„Patogi sistema, geriausios kainos paieškos metu. Galimybė naudotis visomis lojalumo programomis kuriose dalyvaujame kaip įmonė ir pačiame įrankyje pateiktos mūsų sutartinės su aviakompanijomis kainos leidžia nemažai sutaupyti, gerai, kad darbuotojams nereikia papildomai niekur žiūrėti ar esame lojalumo programų nariai ar ne, nes viskas jau suvesta iš anksto.”
Norėtumėte sužinoti daugiau apie verslo kelionių planavimo įrankį „Symphony”? Užpildykite užklausos formą žemiau ir susisieksime su Jumis susitarti dėl susitikimo gyvai ar nuotoliniu būdu.