Vasario 20-21 d. Lufthansa aviakompanijos darbuotojai planuoja streikus Vokietijos oro uostuose. Galimi skrydžių atšaukimai, vėlavimai. Estravel keliautojais visuomet rūpinamės 24/7 ir visiems keliautojams, kurių skrydžiai bus paveikti streikų, atrasime alternatyvius skrydžių sprendimus.
Tačiau vis dėlto norime įnešti aiškumo, kaip elgtis jei Jūsų skrydis yra paveiktas, atšauktas dėl streikų. Atkreipiame dėmesį, kad šie kelionių patarimai tinka ne tik susidūrus su Lufthansa aviakompanijos streikais, bet ir su kitų avialinijų atšauktais skrydžiais. Tačiau prieš tai – du svarbiausi dalykai, ką Jums rekomenduoja kelionių profesionalai Estravel:
- Nepanikuokite ir ramiai reaguokite – aviakompanijų streikai nuo Jūsų nepriklauso ir nieko nepakeisite – streikai dažniausiai vyksta dėl atlyginimo klausimų, kurie priklauso tik nuo pačios aviakompanijos.
- Žinokite kaip elgtis įvykus streikui – būkite pasiruošę iš anksto, turėkite reikalingus kontaktus su kuo reikėtų susisiekti ir pamąstykite apie planą B.
Primename, ką daryti ir kaip elgtis, jei Jūsų kelionė numatyta tuo metu, kai planuoji streikai.
Ką rekomenduojame padaryti sužinojus apie streiką arba atšauktus/perkeltus skrydžius?
Pirmiausia ką turėtumėte padaryti – patikrinti savo skrydžio statusą ir nuolatos jį stebėti. Apie jį sužinoti galite (pateikiame pavydį su Lufthansa aviakompanija):
a) oro uostų internetiniuose puslapiuose. Pvz.: Frankfurto, Miuncheno, Berlyno, Vilniaus ar kito oro uosto, per/į kurį skrendate;
b) Lufthansa aviakompanijos, internetiniame puslapyje, bendrame skrydžių tvarkarašyje;
c) Lufthansa aviakompanijos mobiliojoje programėlėje;
d) susisiekite su savo Estravel kelionių konsultantu, pas kurį pirkote kelionę/lėktuvų bilietus ir kartu aptarkite tolimesnę kelionės eigą.
Taip pat patariame vadovautis šiomis rekomendacijomis:
- Atvykite į oro uostą anksčiau – jei įprastai rekomenduojama atvykti likus 2 valandoms iki skrydžio, streikų metu atvykite mažiausiai 3-4 valandomis anksčiau.
- Dar kartą pasitikrinkite ar rezervuodami bilietus suvedėte savo tel. nr. ir elektroninį paštą – suvesti tikslūs duomenys padidins tikimybę pačią naujausią informaciją apie skrydžius gauti operatyviai.
Ką daryti, jei Jūsų skrydis pavėlintas, atšauktas ar perkeltas?
Jeigu Jūsų skrydis yra pavėlintas, atšauktas ar perkeltas, rekomenduojame:
- susisiekti su Estravel kelionių konsultantu, pas kurį įsigijote skrydžių bilietus arba su aviakompanija. Tiesa, streikų metu su aviakompanija susisiekti gali būti šiek tiek sunkiau – pavyzdžiui, užsakius lėktuvų bilietus savarankiškai ir norint susisiekti su aviakompanija, skambučio eilėje gali tekti laukti net kelias valandas.
- Planuojantiems į priekį: jau dabar savo turimus skrydžių bilietus galite pakeisti į kitą skrydžio datą. Skrydžio datos keitimą gali atlikti kelionių konsultantas, pas kurį įsigijote skrydžių bilietus arba aviakompanija.
Svarbu žinoti, kad Lietuvoje ir Baltijos regione streikų nėra. Pasak Lietuvos oro uostų – situacija išlieka nepakitusi. “Situacija Lietuvoje yra nepakitusi, atšaukiamų skrydžių skaičius nedidelis ir nedaro įtakos didesniam keliautojų ratui, o bendra situacija primena laikotarpį prieš pandemiją. Vilniaus oro uoste birželio mėnesį atšauktų skrydžių skaičius buvo apie 1 proc. nuo bendro skrydžių skaičiaus.”
Keliautojų šiemet yra toks bumas, kokio niekas nesitikėjo, tad būkime supratingesni ir lanksčiau žiūrėkime į galimus kelionių pokyčius. Džiugi žinia ta, kad jei keliones lėktuvų bilietus ar keliones užsakote ar užsakėte Estravel – nei panikuoti, nei patiems ieškoti skrydžių alternatyvų – tikrai nereikia, nes viskuo už Jus pasirūpins Estravel komanda. Savo keliaujantiems klientams esame pasiekiami 24/7.
Kodėl visad rekomenduojame užsakinėti lėktuvų bilietus per patikimus kelionių konsultantus?
Estravel kelionių agentūra turi informaciją apie visų aviakompanijų galimus skrydžių variantus, puikiai išmano aviakompanijų taisykles ir standartus. Jeigu nerimaujate dėl skrydžių streikų metu, rekomenduojame skrydžių bilietus užsakyti per Estravel kelionių agentūrą, nes:
- Estravel klientų pagalbos linija – atvira 24/7. Galite būti tikri, kad Jums prireikus visuomet gausite profesionalią pagalbą iškilus nenumatytoms situacijoms.
- Jeigu Jūsų skrydis būtų atšauktas, Estravel kelionių konsultantai padės kuo greičiau gauti skrydžių bilietus į alternatyvų skrydį – taip išvengsite bendrų bilietų keitimo eilių oro uostuose, kur bilietus norės pasikeisti šimtai keleivių – kol sulauksite savo eilės, skrydžių bilietų gali tiesiog nelikti.
- Įvykus skrydžių pokyčiams (pvz.: skrydžio perkėlimui ar atšaukimui), ne visos aviakompanijos gali pasirūpinti patogiu skrydžio laukimu (viešbučiu, maitinimu ar pervežimais). Estravel konsultantai padės pasirūpinti šiomis paslaugomis, laikydamiesi visų aviakompanijos nurodymų.
- Jeigu aviakompanija Jūsų skrydžių metu neįgyvendins numatytų įsipareigojimų, Estravel kelionių centro konsultantai padės suformuoti aviakompanijai pretenziją dėl patirtos žalos atlgynimo.
- Įvykus skrydžių pokyčiams aviakompanijos įprastai pirmenybę teikia lojaliems keliautojams. Jeigu turite aviakompanijos lojalumo programos kortelę, pasirūpinkite, kad jos numeris būtų įvestas į rezervaciją – jei nesate tikri dėl informacijos pateikimo, šią užduotį mielai įgyvendins Estravel kelionių ekspertai.
Reikalingos skubios ir profesionalios pagalbos savo kelionėse visuomet sulauksite iš Estravel kelionių ekspertų – esame pasiruošę Jums padėti visais 110%. Visus Estravel Vilnius kontaktus rasite paspaudę čia.