Pasaulio oro uostus vienijanti asociacija ACI išrinko 2023 m. geriausius Europos oro uostus. „ACI Europe“ apdovanojimuose oro uostai buvo vertinami ne tik pagal demonstruojamus veiklos rezultatus, bet ir įvairias socialines iniciatyvas. Džiugi žinia ta, kad Talino oro uostas pripažintas geriausiu Europoje (kategorijoje su 2-5 mln. aptarnautų keleivių). Taip pat buvo išrinktas kaip vienas švariausių, patogiausių ir keliautojų mėgiamiausių oro uostų Europoje.
Artimiausiu metu planuojantiems keliones į Estiją svarbu žinoti, kad iki balandžio mėn. Talino oro uoste bus diegiama nauja keleivių saugumo patikros sistema. Tikime, kad su šiomis naujovėmis keliavimas į/per šį oro uostą bus dar sklandesnis, patogesnis, o aptarnautų keleivių skaičius 2024 m. viršys 2023 m. rodiklius. Plačiau apie atnaujinimo darbus Talino oro uoste – šiame bloge.
Nauja saugumo patikros sistema bus diegama dviem etapais:
- iki 2024 m. vasario 18 d. veikė 3 saugumo patikros punktai iš 5.
- Nuo 2024 m. vasario 19 d. vidurio jau veikia 2 nauji saugumo patikros punktai, o likę 3 – atnaujinami.
Ką svarbu žinoti planuojant skrydžius į Taliną dabar?
- Rekomenduojame atvykti į oro uostą bent 2 val. iki skrydžio.
- Laikinai neveiks dalis saugumo patikros punktų, tad gali formuotis keleivių eilės.
- Fast Track greitosios saugumo patikros paslaugos laikinai nebus galima įsigyti ir ji neveiks.
Jeigu pageidaujate alternatyvaus keliavimo būdo į Taliną ar reikalingi skrydžių maršrutų pokyčiai – prašome informuoti apie tai Estravel kelionių konsultantą.
Kodėl svarbi naujai diegiama saugumo patikros sistema Talino oro uoste? 
“Darbų tikslas – ateityje saugumo patikrą padaryti dar patogesnę ir greitesnę, tačiau įveikti sudėtingesnes sąlygas prireiks šiek tiek laiko. Darbai bus atliekami kuo greičiau, kad būtų atkurta normali oro uosto veikla prieš patį vasaros kelionių sezono piką. Iš anksto dėkojame visiems keleiviams už supratingumą ir kantrybę“, – sako Talino oro uosto saugumo skyriaus vadovas Tarvi Pihlakas.
Kodėl verta lėktuvų bilietus užsakyti Estravel kelionių centre?
- Estravel klientų pagalbos linija – atvira 24/7. Galite būti tikri, kad Jums prireikus visuomet gausite profesionalią pagalbą iškilus nenumatytoms situacijoms.
- Patarsime, kaip optimaliai planuoti kelionės išlaidas ir išvengti finansinių nuostolių pasikeitus kelionės planams.
- Pasikeitus kelionės planams, perkelsime skrydžio užsakymą ateities kelionei pagal aviakompanijų siūlomą geros valios politiką.
- Jeigu Jūsų skrydis būtų atšauktas, Estravel kelionių konsultantai padės kuo greičiau įsigyti skrydžių bilietus į alternatyvų skrydį.
- Įvykus skrydžių pokyčiams (pvz.: skrydžio perkėlimui ar atšaukimui), ne visos aviakompanijos gali pasirūpinti patogiu skrydžio laukimu (viešbučiu, maitinimu ar pervežimais). Estravel konsultantai padės pasirūpinti šiomis paslaugomis, laikydamiesi visų aviakompanijos nurodymų.
- Jeigu oro bendrovė Jūsų skrydžių metu neįgyvendins numatytų įsipareigojimų, Estravel kelionių centro konsultantai padės suformuoti aviakompanijai pretenziją dėl patirtos žalos atlyginimo.
- Įvykus nenumatytoms aplinkybėms, jei tik turite galimybę, rekomenduojame rinktis alternatyvius keliavimo būdus. Galite būti tikri, kad Estravel konsultantai padės greitai įsigyti bilietus į traukinius, autobusus ar keltus.
- Įvykus skrydžių pokyčiams aviakompanijos įprastai pirmenybę teikia lojaliems keliautojams. Jeigu turite aviakompanijos lojalumo programos kortelę, pasirūpinkite, kad jos numeris būtų įvestas į rezervaciją – jei nesate tikri dėl informacijos pateikimo, šią užduotį mielai įgyvendins Estravel kelionių ekspertai.