Eckero Line keltų bilietai: DUK

Viskas ką reikia žinoti apie Eckero Line keltų bilietų užsakymą - dažniausiai užduodami klausimai

Keltų bilietų užsakymas 

Ar galiu Eckero Line keltų bilietus įsigyti išvykimo dieną?
Taip, išvykimo dieną bilietą galite įsigyti uoste ir internetu. Bilietų pardavimas internetu uždaromas likus 5 val iki kelto išvykimo. Norintiems gauti geriausią kainą ir užsitikrinti norimą vietą, rekomenduojame bilietus įsigyti iš anksto. 

Ar yra keleivių amžiaus apribojimai/ar mažamečiai gali keliauti be palydos?

  • Keliautojas turi būti ne jaunesnis kaip 18 metų, kad galėtų keliauti vienas.
  • Keliautojai iki 18 metų gali keliauti lydimi globėjo arba vyresnio nei 22 metų amžiaus asmens, kuris privalo turėti raštišką įgaliojimą nepilnamečio lydėjimui.
  • Kiekvienai 10-ies nepilnamečių keliautojų grupei reikalingas vienas lydintis asmuo. 20-ies ir daugiau asmenų grupė turi būti lydima ne jaunesnio kaip 22 metų grupės vadovo. Visi reikalingi leidimai yra tikrinami registracijos į laivą metu. Negalintiems pateikti tinkamai užpildytų formų/leidimų, patekimas į keltą gali būti draudžiamas.
  • 16-17 metų jaunuoliai, turintys tėvų/globėjų sutikimą, gali keliauti dienos kruizuose be lydinčio asmens, laikantis specialiose kruizinių kelionių sąlygose nustatytos tvarkos.

Ar keleiviai, vykstantys be transporto priemonės, gali keliauti keltu?
Taip, perkant bilietą nurodoma, kad keliaujama be transporto priemonės.

Kaip žinoti kokiai kategorijai priklauso mano automobilis?
Prieš perkant kelto bilietą privaloma žinoti tikslius transporto priemonės (tiek automobilio, tiek priekabos) išmatavimus. Perkant bilietą pasirenkama transporto priemonės išmatavimų kategorija, į kurią patenka norima transporto priemonė. 

Kaip į bilietą pridėti 2 skirtingų kategorijų transporto priemones?
Perkant kelto bilietą svetainėje keltai.lt galima pasirinkti vienos kategorijos transporto priemonę. Norint įsigyti kelto bilietus 2-jų skirtingų kategorijų transporto priemonėms, reikia atlikti 2 atskiras rezervacijas arba kreiptis el. paštu keltai[@]estravel.lt.

Pasirinkau norimą kelionės datą, tačiau rodomos tik sėdimos vietos ir nėra kajučių pasirinkimo. Ar tai sistemos klaida?
Pasirinkę norimą kelionės datą, matysite visus tuo metu galimus apgyvendinimo variantus. Jeigu tarp pasirinkimų nėra nurodyta kajučių, tai reiškia, kad šiame reise visos vietos kajutėse išpirktos. Galite rinktis sėdimą vietą salone arba pasirinkite kitą išvykimo laiką.

Pasirinkau norimą kajutę, bet sistema neleidžia tęsti užsakymo. Kodėl?
Atkreipkite dėmesį į keleivių skaičių ir pasirinktų sėdimų/gulimų vietų skaičių rezervacijoje. Kiekvienam keleiviui turi būti priskirta vieta. Pavyzdžiui, jeigu keliaujančių asmenų yra trys, o sistemoje pasirinkta dvivietė kajutė – sistema neleis tęsti užsakymo.

Ką reiškia lova kajutėje (vyrams/moterims)?
Lova kajutėje reiškia, kad jūs įsigyjate vietą bendro naudojimo kajutėje (vyrams ar moterims). Kelionės metu gali tekti kajutę dalintis su kitais asmenimis, įsigijusiais tokio pačio tipo bilietą.

Kiek žmonių gali keliauti vienoje kajutėje?
Kajutėje negali apsistoti daugiau keleivių, nei joje yra lovų. Nebent tai yra vienas kūdikis, kuris dalinsis lova su suaugusiuoju.

Kaip užsakyti bilietą įmonės vardu?
Jei norite bilietą įsigyti kaip įmonės atstovas, užsakymo metu “Papildomos informacijos” skiltyje pasirinkite, kad Jums reikalinga sąskaita-faktūra bei nurodykite įmonės rekvizitus. Jei negavote sąskaitos-faktūros, kreipkitės el. paštu keltai[@]estravel.lt

Keltų bilietų apmokėjimas

Ar galiu rezervuoti bilietą ir sumokėti už jį vėliau?
Kelto bilietų rezervuoti negalima. Bilietams taikoma kintanti kainodara, todėl už bilietą turite sumokėti iš karto.

Mano mokėjimas nepavyko, kas atsitiko?
Keltai.lt priima tik nurodytus atsiskaitymo būdus: daugumą bankinių kortelių, Paypal, bankinius pavedimus. Jeigu sumokėti nepavyko – įsitikinkite, kad jūs naudojatės patvirtintu atsiskaitymo būdu. Jei problema kartojasi – susisiekite su savo banko atstovu.

Keltų bilietų taisyklės

Kiek kainuoja datos keitimas ir kaip galiu tai padaryti?

  • Jei pakeitimai atliekami likus daugiau nei 24 val. prieš išvykimą, datos ar krypties keitimas – 15 € + susidaręs kainų skirtumas.
  • Jeigu registracijos procesas jau prasidėjo, datos ir krypties keitimas nebegalimas.

Ar man bus grąžinti pinigai, jei atšauksiu kelionę?

  • Taikomos administracinės išlaidos (10 €), jei rezervacija atšaukiama likus ne mažiau kaip 45 d. iki kelionės pradžios.
  • 50% bauda, jei rezervacija atšaukiama likus mažiau nei 21 d., bet likus ne mažiau kaip 7 d. iki kelionės pradžios.
  • 75% bauda, jei rezervacija atšaukiama likus mažiau nei 7 d., bet likus ne mažiau kaip 3 d. iki kelionės pradžios.
  • 95% bauda, jei rezervacija atšaukiama likus mažiau nei 3 d. iki kelionės pradžios.

Dėl kelionės atšaukimo kreipkitės į Estravel kelionių konsultantus el. paštu keltai[@]estravel.lt arba tel. +37052125809.

Bandau pakoreguoti savo bilietą internetu, tačiau man nepavyksta. Ką daryti?
Jeigu bilietą pirkote per keltai.lt, susisiekite su Estravel kelionių konsultantais el. paštu keltai@estravel.lt, kurie padės jums pakoreguoti kelionės užsakymą. Jeigu bilietus pirkote per Eckero Line keltų linijų puslapį kreipkitės tiesiogiai į juos. Kontaktus galite rasti internetiniame puslapyje https://www.eckeroline.com/

Ką žinoti prieš kelionę

Kokių dokumentų man reikės kelionės metu?

  • Registracijos metu turite pateikti bilieto rezervacijos numerį, galiojantį asmens tapatybės dokumentą (pasą arba tapatybės kortelę) ir automobilio registracijos dokumentus. 
  • Keliautojas yra atsakingas už paslaugų teikėjo nurodymų laikymąsi ir užtikrinimą turėti kelionėje reikalingus dokumentus (pvz., pasą, vizą, skiepų pažymėjimus). Keliautojas taip pat yra atsakingas už transporto tvarkaraščių patikrinimą. Kol paslaugų teikėjas yra pateikęs visą reikiamą informaciją, jis negali būti laikomas atsakingu už jokius keliautojo patirtus nuostolius, jei dėl netinkamų kelionės dokumentų (pvz., sugadinimo) keliautojas negali dalyvauti visoje kelionėje ar jos dalyje).
  • Paslaugų teikėjas negali būti laikomas atsakingas už jokį savanorišką draudimą, kurio keliautojui gali prireikti kelionei. Vietoj to, keliautojas yra atsakingas už tai, kad apsidraustų pats ir kad jis padengtų tai, ko reikia, pavyzdžiui, atšaukus kelionę. Šiuo tikslu paslaugų teikėjas įpareigoja keliautoją įsigyti pakankamą draudimą nelaimingų atsitikimų ir turto sugadinimo bei atšaukimo atveju.

Ar turiu su savimi turėti savo užsakymo dokumentus?
Galite atsispausdinti savo užsakymo patvirtinimą arba registracijos metu pateikti užsakymo numerį.

Kokie bagažo apribojimai?
Bagažo apribojimų nėra, bet asmeniniais daiktais saugiai turite gebėti pasirūpinti patys.

Keltų terminalai ir registracija į keltus

Koks yra terminalo adresas?

Helsinki West Terminal T2 Tyynenmerenkatu 14 00220 Helsinki Tallinn A-Terminal Passenger Harbour, Sadama 25-2 Tallinn 10111 Helsinki Vuosaari Ruusuniemenaukio 00980 Helsinki Tallinn Muuga Põhjaranna tee 24 Maardu 74114″

Kada baigiasi registracija?
Keleivių registracija į keltą prasideda 2 val. iki laivo išvykimo ir baigiasi likus 45 min. iki laivo išvykimo. Keltų kompanija negarantuoja įlaipinimo vėluojantiems keleiviams.

Ar registracijos metu turiu eiti į terminalo pastatą?
Užsiregistruoti kelionei galite keliais būdais:

  • naudodamiesi Eckero Line programėle;
  • atvykus į uostą naudotis savarankiškos registracijos aparatais;
  • atvykus į uostą prieiti prie registracijos langelio, kur jus užregistruos uosto darbuotojas;
  • atvykus į uostą automobiliu, sekite ženklus, nurodančius, kur važiuoti ir užsiregistruoti kelionei.

Ar prie terminalo yra automobilių stovėjimo aikštelė?
Taip, šalia terminalų yra automobilių stovėjimo aikštelės. Tiksli parkavimo kaina priklauso nuo pasirinkto stovėjimo laiko.

  • Helsinkyje (šalia T2 terminalo): Satama Parkki daugiaaukštė automobilių stovėjimo aikštelė, adresas: Länsisatamankatu 45 Helsinki
  • Taline (šalia A terminalo): Vanasadam A-terminali parkla stovėjimo aikštelė, adresas: Logi tn. 2/4 // Sadama tn. 25, Tallinn.

Paslaugos kelte

Ar kelte veikia WiFi ryšys?
Taip.

Kokie mokėjimo metodai priimami kelte?
Keltuose galima atsiskaityti grynaisiais pinigais – eurais, taip pat įvairiomis kredito ir debeto kortelėmis. Keltuose nėra valiutos keityklos ar bankomato.

Ar kelte yra liftas?
Taip. Liftai veikia tarp 3–8 denių. Į saulės denį, 9 denį, galima patekti liftu šalia žalių laiptų laivo priekyje.

Ar galiu keliauti be miegamos/sėdimos vietos?
Dienos metu galima keliauti be miegamos/sėdimos vietos.

Ar kelionės metu galiu likti automobilyje?
Negalite. Saugumo sumetimais automobilio denis kelionės metu uždarytas. Automobilių denis užrakinamas praėjus 30 min. po išvykimo ir vėl atidaromas likus 30 min. iki atvykimo.

Ar galiu su savimi pasiimti bagažą?
Rekomenduojame į kajutes neštis tik būtiniausius daiktus, likusį bagažą paliekant automobilyje.

Ar kelte galiu pavalgyti?
Taip. Kelte veikia restoranai ir barai.

Ar kelte leidžiama rūkyti?
Kajutėse ir viešose vietose rūkyti draudžiama. Rūkyti kelte draudžiama, nebent esate tam skirtoje vietoje atvirame denyje. Kelte bus ženklai, rodantys, kur galima ar negalima rūkyti. Už šio reglamento pažeidimą taikomos baudos. 

Griežtai draudžiama laive kūrenti ugnį, deginti žvakes.

Keliavimas su augintiniu

Ar galiu keliauti su gyvūnu?
Taip. Papildomo mokesčio už naminį gyvūną nėra, tačiau vietą augintiniui reikia rezervuoti iš anksto.

Noriu keliauti kaip pėstysis su savo augintiniu, kaip atlikti rezervaciją?
Keltai.lt gyvūno bilieto įsigyti negalima, prašome kreiptis el. paštu keltai[@]estravel.lt.

Kokių dokumentų reikia mano augintiniui?
Keliaujant tarp ES šalių būtina turėti augintinio pasą bei visus privalomus skiepus. Prašome laikytis reikalavimų naminiams gyvūnėliams, grįžtantiems iš ES šalies į Suomiją. Dėl platesnės informacijos apie augintinio pasą bei skiepus rekomenduojame kreiptis į veterinarą.

Ar augintinis gali būti bendrojo naudojimo patalpose?

  • (MS FINLANDIA) Mažus augintinius galima neštis į keleivių patalpas, išskyrus restorano ir baro zonas, konferencijų centrą ir poilsio saloną nešiojamuose narveliuose ar krepšiuose. Didesni augintiniai gali keliauti jūsų automobilyje arba pasirinktinai specialiuose naminių gyvūnėlių narvuose, kuriuos reikia užsisakyti atskirai (taikomas papildomas mokestis). Vietų augintiniams skaičius ribotas. 6 išoriniame denyje yra smėlio dėžė šunims.
  • (MS Finbo Cargo) Mažus augintinius galima neštis į keleivių patalpas, išskyrus restorano ir baro zonas, konferencijų centrą ir poilsio saloną nešiojamuose narveliuose ar krepšiuose.
  • Didesni augintiniai keliauja jūsų automobilyje. Naktiniame kelte maršrute Talinas-Helsinkis augintinius vežtis draudžiama. Vietų augintiniams skaičius ribotas.
  • Nustačius, kad standartinėje keleivių kajutėje buvo vežamas augintinis, keleivis privalės sumokėti kajutės valymo mokestį. 

Kiti klausimai

Ar siūlote maisto alternatyvas? (Be gliuteno/be laktozės/veganišką maistą)
Laive visada yra patiekalų be laktozės, glitimo ir vegetariškų patiekalų. Dėl kitų specialių dietų teiraukitės kelto personalo kelionės metu. 

Ar turite neįgaliesiems pritaikytas kajutes?
Taip.

Daugiau informacijos apie keltų bilietų užsakymą Estravel sužinokite čia.

Keltų bilietus kelionėms Baltijos jūra galite užsakyti Estravel kelionių centre. Jeigu tarp maršrutų neradote pageidaujamo maršruto – susisiekite su mumis tel. 85 212 58 09 arba keltai[@]estravel.lt ir užsakysime Jums reikalingą kelto bilietą. Užsakantiems keltų bilietus – Estravel 24/7 pagalba.