Tallink keltų bilietai: DUK

Viskas ką reikia žinoti apie Tallink keltų bilietų užsakymą - dažniausiai užduodami klausimai

Keltų bilietų užsakymas 

Ar galiu Tallink keltų bilietus įsigyti išvykimo dieną?
Taip, išvykimo dieną bilietą galite įsigyti uoste ir internetu. Bilietų pardavimas internetu uždaromas likus 5 val. iki kelto išvykimo. Norintiems gauti geriausią kainą ir užsitikrinti norimą vietą, rekomenduojame bilietus įsigyti iš anksto. 

Ar yra keleivių amžiaus apribojimai? Ar mažamečiai gali keliauti be palydos?
Informaciją apie amžiaus apribojimus rasite čia.

Ar keleiviai, vykstantys be transporto priemonės, gali keliauti keltu?
Taip.

Kaip žinoti kokiai kategorijai priklauso mano automobilis?
Žinokite savo transporto priemonės aukštį ir ilgį, įskaitant papildomus dviračių laikiklius ar stogo bagažines, ir pasirinkite tinkamą transporto priemonės tipą pagal automobilio dydį. Užsakymo metu neteisingai nurodytos transporto priemonės gali būti neįleistos į keltą arba uoste gali būti pritaikyti papildomi mokesčiai.

Kaip į bilietą pridėti 2 skirtingų kategorijų transporto priemones?
Perkant kelto bilietą svetainėje keltai.lt galima pasirinkti vienos kategorijos transporto priemonę. Norint įsigyti kelto bilietus 2-jų skirtingų kategorijų transporto priemonėms, reikia atlikti 2 atskiras rezervacijas arba kreiptis el. paštu keltai[@]estravel.lt

Pasirinkau norimą kelionės datą, tačiau rodomos tik sėdimos vietos ir nėra kajučių pasirinkimo. Ar tai sistemos klaida?
Pasirinkę norimą kelionės datą, matysite visus tuo metu galimus apgyvendinimo variantus. Jeigu tarp pasirinkimų nėra nurodyta kajučių, tai reiškia, kad šiame reise visos vietos kajutėse išpirktos. Jūs galite rinktis sėdimą vietą salone arba pasirinkite kitą išvykimo laiką.

Pasirinkau norimą kajutę, bet sistema neleidžia tęsti užsakymo. Kodėl?
Atkreipkite dėmesį į keleivių skaičių ir pasirinktų sėdimų/gulimų vietų skaičių rezervacijoje. Kiekvienam keleiviui turi būti priskirta vieta.

Ką reiškia lova kajutėje (vyrams/moterims)?
Lova kajutėje reiškia, kad jūs įsigyjate vietą bendro naudojimo kajutėje (vyrams ar moterims). Kelionės metu gali tekti kajute dalintis su kitais asmenimis, įsigijusiais tokio pačio tipo bilietą.

Kiek žmonių gali keliauti vienoje kajutėje?
Kajutėje negali apsistoti daugiau keleivių, nei joje yra lovų. Nebent tai yra vienas kūdikis, kuris dalinsis lova su suaugusiuoju.

Kaip užsakyti bilietą įmonės vardu?
Jei norite bilietą įsigyti kaip įmonės atstovas, užsakymo metu “Papildomos informacijos” skiltyje pasirinkite, kad Jums reikalinga sąskaita-faktūra bei nurodykite įmonės rekvizitus. Jei negavote sąskaitos-faktūros, kreipkitės el. paštu keltai[@]estravel.lt.

Keltų bilietų apmokėjimas

Ar galiu rezervuoti bilietą ir sumokėti už jį vėliau?
Kelto bilietų rezervuoti negalima. Bilietams taikoma kintanti kainodara, todėl už bilietą turite sumokėti iš karto.

Mano mokėjimas nepavyko, kas atsitiko?
Mes priimame tik nurodytus atsiskaitymo būdus: daugelį bankinių kortelių, Paypal, bankinius pavedimus. Jeigu sumokėti nepavyko – įsitikinkite, kad jūs naudojatės patvirtintu atsiskaitymo būdu. Jei problema kartojasi – susisiekite su savo banko atstovu.

Keltų bilietų taisyklės

Kiek kainuoja datos keitimas ir kaip galiu tai padaryti?

  • Jei pakeitimai atliekami likus daugiau nei 24 val. prieš išvykimą, datos ar krypties keitimas – 15 € + susidaręs kainų skirtumas.
  • Jeigu registracijos procesas jau prasidėjo, datos ir krypties keitimas nebegalimas.

Ar man bus grąžinti pinigai, jei atšauksiu kelionę?

  • Jei bilietas atšaukiamas likus daugiau nei 21 d. iki išvykimo, bus išskaičiuojama 10 € sutartinė bauda ir grąžinama likusi bilieto suma.
  • Jei bilietas atšaukiamas likus 20–10 d. iki išvykimo, bus išskaičiuojama 10 € bauda + 20 % bilieto kainos bauda, o likusi bilieto suma grąžinama.
  • Jei bilietas atšaukiamas likus 9 d.-48 val. iki išvykimo, bus išskaičiuojama 10 € bauda + 50 % bilieto kainos bauda, o likusi bilieto suma grąžinama.
  • Jei bilietas atšaukiamas likus mažiau nei 48 val. iki išvykimo, taikoma 100 % bauda.

 Dėl kelionės atšaukimo kreipkitės į Estravel kelionių konsultantus el. paštu keltai@estravel.lt arba tel. +37052125809. 

Bandau pakoreguoti savo bilietą internetu, tačiau man nepavyksta. Ką daryti?
Jeigu bilietą pirkote per keltai.lt susisiekite su Estravel kelionių konsultantais el. paštu keltai@estravel.lt, kurie padės jums pakoreguoti jūsų kelionės užsakymą.

Ką žinoti prieš kelionę

Kokių dokumentų man reikės kelionės metu?
Kiekvienas keleivis, įskaitant vaikus, turi su savimi turėti galiojantį kelionės dokumentą – pasą arba asmens tapatybės kortelę, priklausomai nuo pilietybės. Jei keleivis neturi atitinkamų dokumentų arba atsisako juos pateikti, Tallink turi teisę Jūsų neįleisti į keltą.

Ar turiu su savimi turėti užsakymo dokumentus?
Galite atsispausdinti savo užsakymo patvirtinimą arba registracijos metu pateikti užsakymo numerį.

Kokie bagažo apribojimai?
Informaciją apie bagažo apribojimus rasite čia.

Keltų terminalai ir registracija į keltus

Koks yra terminalo adresas?

Talino D terminalas:

Uus-Sadama 24 10151 Tallinn

Talino Muga terminalas:

Põhjaranna tee 24, Muuga, 74115 Harju maakond, Estija

Stokholmo terminalas:

Hamnpirsvägen 10, 11574 Stockholm

Helsinkio Olimpijo terminalas:

Olympiaranta 1 FIN-00140 Helsinki

Helsinkio vakarinio uosto terminalas:

Tyynenmerenkatu 14 00220 Helsinki

Helsinkio Vuosaari terminalas:

Seilorinkatu 5 

Rygos terminalas:

3a Eksporta Str. Riga, LV-1010

Turku terminalas:

Linnankatu 91

Mariehamno terminalas:

24 Västra hamnen, Mariehamn 22100, Alandų Salos

Padilski terminalas:

Lõunasadama tee 11, 76806 Paldiski

Kapelskaro terminalas:

Kapellskär 14 760 15 Gräddö, Sverige

Kada baigiasi registracija?

  • Keleivių be transporto priemonės įlaipinimas bus uždarytas likus 30 min iki išvykimo. 
  • Keleiviai keliaujantys su automobiliais uosto registracijoje turi būti mažiausiai 1,5 val. iki laivo išplaukimo.

Ar prie terminalo yra automobilių stovėjimo aikštelė?
Taip, prie terminalų yra stovėjimo aikštelių. Tiksli parkavimo kaina priklauso nuo pasirinkto stovėjimo laiko.

Paslaugos kelte

Ar kelte veikia WiFi ryšys?
Taip.

Kokie mokėjimo metodai priimami kelte?
Keltuose galima atsiskaityti grynaisiais pinigais – eurais, taip pat įvairiomis kredito ir debeto kortelėmis. Keltuose nėra valiutos keityklos ar bankomato.

Ar kelte yra liftas?
Taip.

Ar galiu keliauti be miegamos/sėdimos vietos?
Ne. Keleiviai privalo turėti jiems priskirtą miegamąją vietą kajutėje arba sėdimą vietą salone.

Ar kelionės metu galiu likti automobilyje?
Ne. Keleiviai privalo turėti jiems priskirtą miegamąją vietą kajutėje arba sėdimą vietą salone.

Ar galiu su savimi pasiimti bagažą?
Taip.

Ar kelte galiu pavalgyti?
Taip. Kelte veikia restoranai ir barai.

Ar kelte leidžiama rūkyti?
Priešgaisrinės saugos sumetimais rūkyti galima tik lauko deniuose ir tam skirtose vietose, pažymėtose ženklais „Rūkymo zona“. Salone, restoranuose, koridoriuose, liftuose ir laiptinėse rūkyti griežtai draudžiama.

Ar kelte yra medicinos punktų?
Personalas yra apmokytas suteikti pirmąją pagalbą.

Keliavimas su augintiniu

Ar galiu keliauti su gyvūnu?
Taip. Augintinis privalo turėti kelionės bilietą.

Noriu keliauti kaip pėstysis su savo augintiniu, kaip atlikti rezervaciją?

  • Keliaujant su Tallink smulkūs augintiniai (mažiau negu 20 kg) gali keliauti nešiojamuose narvuose ar krepšiuose. 
  • Didesni augintiniai (daugiau nei 20 kg) gali keliauti specialioje laivo patalpoje, kurioje gyvūnai laikomi narvuose. 

Keltai.lt gyvūno bilieto įsigyti negalima, prašome kreiptis el. paštu keltai[@]estravel.lt

Kokių dokumentų reikia mano augintiniui?
Keliaujant tarp ES šalių būtina turėti augintinio pasą bei visus privalomus skiepus. Prašome laikytis reikalavimų naminiams gyvūnėliams. Dėl platesnės informacijos apie augintinio pasą bei skiepus rekomenduojame kreiptis į veterinarą.

Ar augintinis gali būti bendrojo naudojimo patalpose?
Visi naminiai gyvūnai turi likti keleiviams su gyvūnais skirtose kajutėse, narve ar transporto priemonėje, nebent jie yra priskiriami šuns vedlio ar tarnybinio gyvūno kategorijai (tokiu atveju privaloma pateikti tai įrodančius dokumentus).

Kiti klausimai

Ar siūlote maisto alternatyvas? (Be gliuteno/be laktozės/veganišką maistą)
Laive visada yra patiekalų be laktozės, be glitimo ir vegetariškų patiekalų. Dėl kitų specialių dietų susisiekite su personalu, kai esate laive. 

Ar turite neįgaliesiems pritaikytas kajutes?
Yra specialios kajutės neįgaliesiems ar alergiškiems žmonėms, taip pat žmonėms, keliaujantiems su augintiniais.

Daugiau informacijos apie keltų bilietų užsakymą Estravel sužinokite čia.

Keltų bilietus kelionėms Baltijos jūra galite užsakyti Estravel kelionių centre. Jeigu tarp maršrutų neradote pageidaujamo maršruto – susisiekite su mumis tel. 85 212 58 09 arba keltai[@]estravel.lt ir užsakysime Jums reikalingą kelto bilietą. Užsakantiems keltų bilietus – Estravel 24/7 pagalba.