Keltų bilietų užsakymas
Ar galiu Viking Line keltų bilietus įsigyti išvykimo dieną?
Taip, išvykimo dieną bilietą galite įsigyti internetu keltai.lt. Bilietų pardavimas internetu uždaromas likus 5 val. iki kelto išvykimo. Norintiems gauti geriausią kainą ir užsitikrinti norimą vietą, rekomenduojame bilietus įsigyti iš anksto.
Ar yra keleivių amžiaus apribojimai? Ar mažamečiai gali keliauti be palydos?
Paprastai minimalus amžiaus limitas maršrutinio eismo Viking Line laivuose yra 16 metų. Išimtis yra keliaujant su Viking Cinderella Stokholmas-Mariehamnas, Mariehamnas-Stokholmas – minimalus amžiaus limitas yra 20 metų. Vaikai iki 16 metų gali keliauti maršrutiniame eisme tik gavus raštišką tėvų ar globėjų leidimą. Leidimą galima pateikti ir telefonu iš namų.
Ar keleiviai, vykstantys be transporto priemonės, gali keliauti keltu?
Taip.
Kaip žinoti kokiai kategorijai priklauso mano automobilis?
Žinokite savo transporto priemonės aukštį ir ilgį, įskaitant papildomus dviračių laikiklius ar stogo bagažines, ir pasirinkite tinkamą transporto priemonės tipą pagal automobilio dydį. Užsakymo metu neteisingai nurodytos transporto priemonės gali būti neįleistos į keltą arba uoste gali būti pritaikyti papildomi mokesčiai.
Kaip į bilietą pridėti 2 skirtingų kategorijų transporto priemones?
Perkant kelto bilietą svetainėje keltai.lt galima pasirinkti vienos kategorijos transporto priemonę. Norint įsigyti kelto bilietus 2-jų skirtingų kategorijų transporto priemonėms, reikia atlikti 2 atskiras rezervacijas arba kreiptis el. paštu keltai@estravel.lt.
Pasirinkau norimą kelionės datą, tačiau rodomos tik sėdimos vietos ir nėra kajučių pasirinkimo. Ar tai sistemos klaida?
Pasirinkę norimą kelionės datą, matysite visus tuo metu galimus apgyvendinimo variantus. Jeigu tarp pasirinkimų nėra nurodyta kajučių, tai reiškia, kad šiame reise visos vietos kajutėse išpirktos. Jūs galite rinktis sėdimą vietą salone arba pasirinkite kitą išvykimo laiką.
Pasirinkau norimą kajutę, bet sistema neleidžia tęsti užsakymo. Kodėl?
Atkreipkite dėmesį į keleivių skaičių ir pasirinktų sėdimų/gulimų vietų skaičių rezervacijoje. Kiekvienam keleiviui turi būti priskirta vieta.
Ką reiškia lova kajutėje (vyrams/moterims)?
Keltų operatorius Viking Line neturi bendro naudojimo kajučių.
Kiek žmonių gali keliauti vienoje kajutėje?
Kajutėse negali apsistoti daugiau keleivių, nei joje yra lovų. Nebent tai yra vienas kūdikis, kuris dalinsis lova su suaugusiuoju.
Kaip užsakyti bilietą įmonės vardu?
Jei norite bilietą įsigyti kaip įmonės atstovas, užsakymo metu “Papildomos informacijos” skiltyje pasirinkite, kad Jums reikalinga sąskaita-faktūra bei nurodykite įmonės rekvizitus. Jei negavote sąskaitos-faktūros, kreipkitės el. paštu keltai[@]estravel.lt.
Keltų bilietų apmokėjimas
Ar galiu rezervuoti bilietą ir sumokėti už jį vėliau?
Viking Line keltų bilietų rezervuoti negalite, nes bilietams taikoma kintanti kainodara, todėl už bilietą turite sumokėti iš karto.
Mano mokėjimas nepavyko, kas atsitiko?
Mes priimame tik nurodytus atsiskaitymo būdus: daugelį bankinių kortelių, Paypal, bankinius pavedimus. Jeigu sumokėti nepavyko – įsitikinkite, kad jūs naudojatės patvirtintu atsiskaitymo būdu. Jei problema kartojasi – susisiekite su savo banko atstovu.
Keltų bilietų taisyklės
Kiek kainuoja datos keitimas ir kaip galiu tai padaryti?
- Jei pakeitimai atliekami likus daugiau nei 24 valandoms prieš išvykimą, datos ar krypties keitimas – 15 € + susidaręs kainų skirtumas.
- Jeigu registracijos procesas jau prasidėjo, datos ir krypties keitimas negalimas.
Ar man bus grąžinti pinigai, jei atšauksiu kelionę?
- 30-15 dienų iki išvykimo – taikomas 10 % atšaukimo mokestis nuo užsakymo sumos.
- 14-1 d. iki išvykimo – taikomas 25 % atšaukimo mokestis nuo užsakymo sumos.
- likus mažiau nei 24 val. iki išvykimo – taikomas 95 % atšaukimo mokestis nuo užsakymo sumos.
- Išskyrus Helsinkis-Talinas maršrutu, gali būt atšauktas mažiau nei 24 val. išplaukimo. Netaikomas kruizams.
Dėl kelionės atšaukimo kreipkitės į Estravel kelionių konsultantus el. paštu keltai@estravel.lt arba tel. +37052125809.
Bandau pakoreguoti savo bilietą internetu, tačiau man nepavyksta. Ką daryti?
Jeigu bilietas pirktas per keltai.lt, tada jūs turite kreiptis į Estravel per keltai@estravel.lt. Jeigu bilietus pirkote per Viking Line keltų linijų puslapį, kreipkitės tiesiogiai į juos. Kontaktus galite rasti internetiniame puslapyje https://www.vikingline.com/.
Ką žinoti prieš kelionę
Kokių dokumentų man reikės kelionės metu?
Kiekvienas keleivis, įskaitant vaikus, turi su savimi turėti galiojantį kelionės dokumentą – pasą arba asmens tapatybės kortelę, priklausomai nuo pilietybės. Jei keleivis neturi atitinkamų dokumentų arba atsisako juos pateikti, turime teisę atsisakyti registracijos ir įlaipinimo.
Ar turiu su savimi turėti užsakymo dokumentus?
Galite atsispausdinti savo užsakymo patvirtinimą arba registracijos metu pateikti užsakymo numerį.
Kokie bagažo apribojimai?
Bagažo apribojimų nėra.
Keltų terminalai ir registracija į keltus
Koks yra terminalo adresas?
Helsinkio terminalas:
Katajanokanlaituri 8 / Pikku Satamakatu, 00160 Helsinki |
Stoholmo terminalas:
Terminalen Stadsgården, 116 30 Stockholm, Sweden |
Turku terminalas:
Linja, 20100 Turku, Finland |
Talino terminalas:
OÜ Viking Line Eesti, Sadama 25, A-terminal, 15051 TALLINN |
Marihamno terminalas:
Hamngatan, 22100 Mariehamn |
Langno terminalas:
Långnäsvägen 656, 22630 Lumparland |
Kada baigiasi registracija?
Keleivių registracija į keltą prasideda 1 val. 30 min. iki laivo išvykimo ir baigiasi likus 45 min. iki laivo išvykimo. Keltų kompanija negarantuoja įlaipinimo vėluojantiems keleiviams.
Ar prie terminalo yra automobilių stovėjimo aikštelė?
- Helsinkyje: informacija apie Helsinkio terminalo stovėjimo aikštelę rasite čia.
- Mariehamne: nemokama nesaugoma automobilių stovėjimo aikštelė šalia terminalo.
- Stokholme: mokama nesaugoma automobilių stovėjimo aikštelė šalia terminalo.
- Taline: mokama nesaugoma automobilių stovėjimo aikštelė šalia terminalo, daugiau informacijos rasite čia.
- Turku: mokama nesaugoma automobilių stovėjimo aikštelė šalia terminalo, daugiau informacijos rasite čia.
Paslaugos kelte
Ar kelte veikia WiFi ryšys?
Visuose Viking Line keltuose kelionės metu galima naudotis belaidžiu internetu. Tinklu galima naudotis viešosiose erdvėse, kavinėse, naktiniuose klubuose, konferencijų salėse ir kajutėse. Interneto ryšio kokybė gali skirtis priklausomai nuo naudotojų skaičiaus ir kelto vietos. Kai kuriose maršruto vietose interneto ryšys gali būti nepasiekiamas.
Kokie mokėjimo metodai priimami kelte?
Visuose Viking Line keltuose už maitinimą ir pirkinius galima atsiskaityti grynaisiais: visuose maršrutuose priimami eurai, o maršrutuose į Švediją – Švedijos kronos (išskyrus „Melody Cafe“, „Viking Cinderella“), taip pat atsiskaitymai kortele: American Express, Diners Club, Eurocard, MasterCard, VISA. Laivų registratūrose yra valiutos keityklos.
Ar kelte yra liftas?
Taip.
Ar galiu keliauti be miegamos/sėdimos vietos?
Ne. Keleiviai privalo turėti jiems priskirtą miegamąją vietą kajutėje arba sėdimą vietą salone.
Ar kelionės metu galiu likti automobilyje?
Dėl sveikatos apsaugos ir saugumo reikalavimų, negalėsite likti transporto priemonėje, nes kelionės metu automobilių denis turi būti užrakintas. Įsitikinkite, kad iš savo automobilio išsinešėte visą reikalingą bagažą, nes kelionės metu negalėsite į jį grįžti.
Ar galiu su savimi pasiimti bagažą?
Rekomenduojame į kajutes neštis tik būtiniausius daiktus, likusį bagažą paliekant automobilyje.
Ar kelte galiu pavalgyti?
Taip. Keltuose veikia restoranai ir barai.
Ar kelte leidžiama rūkyti?
Rūkymas keltuose griežtai draudžiamas, išskyrus tam skirtus rūkymo kambarius. Taip pat galite rūkyti lauke atvirame denyje, bet nemėtykite cigarečių ant denio ir į jūrą.
Ar kelte yra medicinos punktų?
Visi mūsų įgulos nariai yra apmokyti teikti pirmąją pagalbą. Viking Line keltuose yra medicinos punktai, kuriuose galite gauti pirmąją pagalbą staigios ligos ar nelaimingo atsitikimo atveju.
Keliavimas su augintiniu
Ar galiu keliauti su gyvūnu?
Su augintiniu galite keliauti visuose įprastuose Viking Line reisuose. Tačiau prašome užtikrinti, kad jūsų augintinis netrikdytų kitų keleivių ar laivo įgulos.
Noriu keliauti kaip pėstysis su savo augintiniu, kaip atlikti rezervaciją?
Keltai.lt gyvūno bilieto įsigyti negalima, prašome kreiptis el. paštu keltai@estravel.lt
Kokių dokumentų reikia mano augintiniui?
Keliaujant tarp ES šalių būtina turėti augintinio pasą bei visus privalomus skiepus. Prašome laikytis reikalavimų naminiams gyvūnėliams, grįžtantiems iš ES šalies į Suomiją. Dėl platesnės informacijos apie augintinio pasą bei skiepus rekomenduojame kreiptis į veterinarą.
Ar augintinis gali būti bendrojo naudojimo patalpose?
Augintiniai gali būti bendro naudojimo patalpose, išskyrus restoranus. Naktinių kelionių metu gyvūnai turi būti laikomi kajutėse. Rezervuoti alergiškiems keleiviams skirtą kajutę su augintiniu neleidžiama.
Šunys vedliai gali patekti į visas laive esančias patalpas, išskyrus pirtis, SPA patalpas ir alergiškiems keleiviams skirtas kajutes.
Kiti klausimai
Ar siūlote maisto alternatyvas? (Be gliuteno/be laktozės/veganišką maistą)
Laive esantys restoranai siūlo platų maisto pasirinkimą, įskaitant be laktozės, glitimo, be cukraus, vegetarišką ir veganišką maistą.
Visuose restoranuose atsižvelgiama į dažniausiai pasitaikančias maisto alergijos rūšis. Jei turite sunkią alergiją maistui, prieš kelionę informuokite mūsų klientų aptarnavimo tarnybą.
Ar turite neįgaliesiems pritaikytas kajutes?
Kiekviename Viking Line kelte yra specialiai įrengtos kajutės riboto judrumo keleiviams.
Jei Jus lydės asistentas, kajutę stengsimės įrengti šalia vienas kito. Užsakydami bilietus būtinai informuokite mus apie savo specialiuosius poreikius.
![]() |
![]() |
![]() |
Daugiau informacijos apie keltų bilietų užsakymą Estravel sužinokite čia.
Keltų bilietus kelionėms Baltijos jūra galite užsakyti Estravel kelionių centre. Jeigu tarp maršrutų neradote pageidaujamo maršruto – susisiekite su mumis tel. 85 212 58 09 arba keltai[@]estravel.lt ir užsakysime Jums reikalingą kelto bilietą. Užsakantiems keltų bilietus – Estravel 24/7 pagalba.