Ką daryti, jei Jūsų skrydis atšaukiamas dėl orų? Ką tokiu atveju keliautojams gali pasiūlyti aviakompanija? Kur kreiptis dėl skrydžio keitimo? Šiame įraše atsakome į rūpimus ir aktualius klausimus.
Aviakompanija atšaukė skrydį. Kas vyksta ir kaip elgtis?
- Pirmiausia – sužinokite tikslų Jūsų skrydžio statusą – skrydžio statusą galite pasitikrinti aviakompanijos internetinėje svetainėje, pranešimą taip pat turėtumėte matyti švieslentėse oro uoste.
- Patikrinkite savo telefone SMS žinutes bei el. paštą – jeigu šiuos duomenis buvote pateikę aviakompanijai arba Estravel kelionių konsultantui, turėtumėte gauti pranešimą apie atšauktą skrydį, taip pat informaciją ar skrydis yra perrašytas į kitą laiką.
- Jeigu skrydis yra atšauktas ir dar negavote pranešimo apie skrydžio pakeitimą į kitą laiką – nepanikuokite.
Luktelėkite 0,5-1 val. – įprastai aviakompanijos keleivių perrašymą į kitą skrydį vykdo automatizuotomis programomis, tad tai gali šiek tiek užtrukti.
- Jeigu per aukščiau nurodytą laiką negavote jokio pranešimo iš aviakompanijos – susisiekite su Estravel kelionių konsultantu pas kurį pirkote bilietus arba 24/7 pagalbos numeriu kurį nurodome Jūsų kelionės dokumentuose, jei skrydis yra ne ofiso darbo metu.
- Jeigu gavote pranešimą apie atšauktą skrydį ir Jums neramu – visuomet galite iš karto susisiekti su Estravel kelionių konsultantu, pasikonsultuoti, pasitarti. Apie skrydžio pakeitimus Jus taip pat informuosime.
Ar priklauso kompensacija, jei skrydį dėl orų atšaukė aviakompanija?
Ankstesniame įraše dalinomės aktualia informacija keliautojams apie ES kompensacijas dėl atšauktų ar vėluojančių skrydžių. Oro sąlygos priklauso Force Majeoure situacijoms (nenugalimų jėgų faktorius) ir už atšauktą skrydį tokiu atveju ES skrydžių kompensacijos Jums nepriklauso.
Įprastai aviakompanijos rūpinasi savo keliautojais (pvz.: Lufthansa Group priklausančios aviakompanijos ir kt.) ir dažniausiai keliautojams, atšaukus skrydį, pasiūlo:
- alternatyvų skrydį, kiek įmanoma artimiausiu laiku (t.y. keleivio perrašymas į kitą skrydį nemokamai).
- Jei išvykimas numatomas kitą dieną – keliautojams suteikiama nemokama nakvynė viešbutyje.
- Pervežimus iš oro uosto į viešbutį ir atgal į oro uostą prieš naują skrydį.
- Maitinimą.
Atkreipiame dėmesį, kad kiekviena aviakompanija turi skirtingas taisykles, kuriomis vadovaujasi besirūpinant keleiviais.
Estravel kelionių ekspertų patarimai verslo keliautojams
- Užsakykite lėktuvų bilietus tik per patikimus kelionių ekspertus Estravel – žinome, kad neretu atveju vilioja mažesnės kainos, tačiau pigiausi aviabilietai turi savo niuansų: dažniausiai jų negalima keisti ar grąžinti (tai reiškia, kad prarandate ir skrydžius, ir pinigus). Visuomet pasiūlysime Jums optimaliausią variantą ir aiškiai idėstysime aviabilieto užsakymo, keitimo sąlygas.
- Estravel kelionių konsultantai galės atlikti Jums reikalingus pokyčius, suplanuoti alternatyvius skrydžius greičiau, nei Jūs patys tai padarysite bandydami susisiekti su aviakompanija. 24/7 pagalba Estravel kelionių centre verslo keliautojams veikia visuomet.
- Užtikrinkite, kad Estravel kelionių konsultantas turėtų tikslius keliautojų duomenis – vardą, pavardę, el. paštą ir telefoną. Taip efektyviau ir greičiau keliautoją pasieks informacija dėl atšaukto skrydžio ir jo pokyčių.
- Jei dar nesate tų aviakompanijų, su kuriomis dažniausiai keliaujate, lojalumo programų nariais – būtinai jais tapkite ir įmonės, ir individualiai savo vardu. Aviakompanijos prioritetą skiria lojaliems keliautojams.
Reikalingos skubios ir profesionalios pagalbos savo kelionėse visuomet sulauksite iš Estravel kelionių ekspertų – esame pasiruošę Jums padėti visais 110 %.