Ar girdėjote, kad Lufthansa pristatė pokalbių robotą (chat bot), kuris prireikus padeda savarankiškai pasikeisti skrydį? Tai greitesnis būdas susisiekti su aviakompanija įvykus nenumatytiems skrydžių pokyčiams. Pokalbių robotui aviakompanija suteikė ir vardą – skrydžius perplanuoti Jums padeda skaitmeninė asistentė Elisa.
Kokiais klausimais Elisa gali Jums padėti?
- Rasti alternatyvius skrydžius.
- Pakeisti lėktuvo bilietą, jei jūsų skrydis atšauktas.
- Sužinoti sumą, kurią galite susigrąžinti už atšauktą skrydį.
- Gauti daugiau informacijos apie Jūsų planuojamus skrydžius.
- Pokalbių robotas veikia 24/7.
Skaitmeninės asistentės pagalbos galimybes ištestavome ir mes, tad norime pasidalinti su Jumis keletu svarbių įžvalgų.
- Pokalbių robotas yras sukurtas tam, kad keliautojai greičiau galėtų gauti alternatyvų skrydį, jei keliautojo skrydžiai yra atšaukti.
- Tai yra savotiškai greitesnis būdas pasiekti sprendimą alternatyviam skrydžiui, nei skambinti tiesiogiai aviakompanijai.
- Naujų skrydžių iš esmės pokalbių robotas neplanuoja – tik padeda su jau suplanuotais ir atšauktais skrydžiais.
- Deja, bet pokalbių robotas ne visuomet pasiūlys artimiausią galimą skrydį ar geriausią skrydžio alternatyvą. Jau turėjome patirties, kuomet ieškant sprendimų su pokalbių robotu galiausiai vistiek bendravome su aviakompanija tiesiogiai ir klientui rezervavome kitus skrydžių variantus.
Taigi – pokalbių robotas turi ir pliusų, ir minusų. Tai tikrai greitesnis būdas keliautojui savarankiškai gauti alternatyvų skrydį vietoj atšaukto, nei bandyti susisiekti su aviakompanija telefonu. Tačiau toks skaitmeninis asistentas neužtikrina geriausiai Jūsų poreikius atitinkančio skrydžio varianto – būtent todėl Estravel kelionių agento pagalba 24/7, ypatingai verslo keliautojams, yra labai svarbi.
Tad jei Jūsų skrydžiai yra atšaukti – visuomet geriausio skrydžio sprendimo rekomenduojame pirmiausia pasiteirauti Estravel kelionių konsultanto, kad pakeitimai galėtų įvykti ir daug greičiau, ir dar kokybiškiau.