Atnaujinta kovo 25 d. Mieli keliautojai, informacija dėl skrydžių nuolatos keičiasi, o informacijos srautai šiuo metu yra labai dideli, todėl dalies informacijos anksčiau publikuotuose įrašuose galime nespėti atnaujinti. Tačiau visuomet atsižvelgę į informacijos aktualumą keliautojams, ne tik atnaujiname, bet ir kuriame naujus blogo įrašus su svarbiausia informacija. Taip pat norime atkreipti dėmesį, kad besikeičiant situacijai, aviakompanijos bilietų keitimo taisykles koreguoja ir atnaujina, todėl rekomenduojame sekti tik naujausią informaciją. Naujausią informaciją apie skrydžių bilietų keitimo taisykles prašome žiūrėti naujame blogo įraše, kuris publikuotas kovo 25 d.
Atnaujinta kovo 5 d.
Dėl plintančio koronaviruso, kurio pagrindinis židinys yra Wuhan regione Kinijoje, kai kurios aviakompanijos skrydžių reisų skaičių į Kiniją ir iš jos sumažino, o kai kurios laikinai atšaukė visus skrydžius. Ką daryti, jeigu Jūsų skrydžiai atšaukiami? Paruošėme naudingos informacijos ir kelionių patarimų atmintinę.
Kokios aviakompanijos šiuo metu yra atšaukusios skrydžius į Kiniją ir iš jos? 
Šiuo metu į Kiniją ir iš jos visai skrydžius atšaukė kelios aviakompanijos. Dauguma skrydžių buvo atšaukti iki vasario mėn. pabaigos, tačiau jau pasirodė nauji pranešimai, kad kai kurios avialinijos skrydžių atšaukimą į Kiniją ir iš jos pratęsia iki kovo mėn. pabaigos. Dalinamės aviakompanijų pateikta atnaujinta informacija apie skrydžių atšaukimą:
- “Turkish Airlines” – aviakompanija kovo 5 d. pranešė, kad atšaukia skrydžius į Kiniją – Ksianą, Guangžau, ir Šanchajų iki kovo 29 d. Visi skrydžiai į Pekiną yra atšaukiami iki kovo 9 d. Taip pat yra atšaukiami visi skrydžiai į Seulą Pietų Korėjoje, Iraną ir Iraką iki kovo 10 d.
- “Finnair” – aviakompanija nutraukė visus skrydžius į Kiniją – Guangžau, Nandžingą, Pekiną, Pekino Daxingo oro uostą, Šanchajjų, Ksianą iki balandžio 30 d. Taip pat “Finnair” sumažino skrydžių į Honkongą kiekį – vietoj dviejų per dieną dabar lieka tik vienas. Aviakompanija taip pat laikinai atšaukia du kart per savaitęvykdomus skrydžius skrydžius į Osaką Japonijoje. Kovo 9 d. – balandžio 16 d. laikotarpiu, skrydžiai į Seulą Pietų Korėjoje taip pat yra atšaukiami. “Finnair” taip pat nukelia naujojo maršruto į Busaną Pietų Korėjoje atidarymą į Liepos 1 d.
- “Scandinavian Airlines SAS” – aviakompanija pratęsia skrydžių atšaukimą į ir iš Pekino ir Šanchajaus iki kovo 29 d. Aviakompanija taip pat paskelbė, kad nuo kovo 5 d. atšaukiami skrydžiai į Honkongą.
- “Lufthansa Group” – “Lufthansa”, “Swiss International Air Lines”, “Austrian Airlines” pratęsia skrydžių atšaukimą į Kiniją/iš jos iki balandžio mėn. pabaigos. Atšaukti skrydžius ir į kitus Kinijos miestus: Nandzingą, Šenjangą, Čingado.
- “Polish Airlines LOT” – aviakompanija pratęsia skrydžių atšaukimą iki kovo 28 dienos. Visi skrydžiai į Pekiną, Honkongą ir Šanchajų bei iš šių miestų yra atšaukti.
- “United Airlines” – skrydžiai atšaukiami iki kovo 28 dienos.
- “British Airways” – aviakompanija nutraukė visus skrydžius iki vasario 29 dienos. Taip pat aviakompanija, reaguodama į koronaviruso pavojų, nuo kovo 3 d. iki kovo 16 d. suteikia keleiviams, užsakantiems skrydžių bilietus nuo kovo 3 d., lankstesnes sąlygas – aviakompanija leidžia keisti skrydžių datas be jokio papildomo mokesčio. Atkreipkite dėmesį, kad jeigu keičiant skrydžio datą, kitai datai lėktuvo bilietas bus brangesnis – skirtumą turės padengti keleivis. Aviabilietai negrąžinami.
- “Qatar Airways” – aviakompanija atšaukia skrydžius, tačiau iki kada – nėra aišku. Pardavimai skrydžiams į/iš Kinijos sustabdyti iki vasario 29 d.
- “Lufthansa Group” – “Lufthansa”, “Swiss International Air Lines”, “Austrian Airlines” atšaukė skrydžius iki vasario 29 dienos.
- “United Airlines” – skrydžiai atšaukiami iki kovo 28 dienos.
- “British Airways” – aviakompanija pranešė, kad skrydžių nutraukimą į/iš Šanchajų ir Pekiną pratęsia iki balandžio 17 d.
- “Scandinavian Airlines SAS” – aviakompanija nutraukė skrydžius į/iš Šanchajų ir Pekiną iki vasario 9 dienos, o skrydžių bilietų pardavimas į šiuos miestus sustabdytas iki vasario 29 d.
- “Finnair” – aviakompanija nutraukė skrydžius į/iš Pekino ir Šanchajaus, kurie turėjo būti vykdomi tarp vasario 6 d. ir vasario 29 d. Atšaukti skrydžiai iš/į Daksingo regiono, Nankino ir Guangdžou, kurie turėjo būti vykdomi tarp vasario 6 d. ir kovo 29 d.
- “Polish Airlines LOT” – aviakompanija atšaukė skrydžius iki vasario 9 dienos.
- “Qatar Airways” – aviakompanija atšaukia skrydžius, tačiau iki kada – nėra aišku. Pardavimai skrydžiams į/iš Kinijos sustabdyti iki vasario 29 d.
- Visos kitos aviakompanijos skrydžius į Kiniją ir iš jos vykdo, tačiau yra sumažintas skrydžių reisų skaičius.
Kaip sužinoti, kad Jūsų skrydis atšauktas?
- Jeigu skrydžio bilietą įsigijote kelionių agentūroje, dėl atšaukto skrydžio su Jumis susisieks kelionių konsultantas.
- Jeigu lėktuvo bilieto užsakymo metu buvo nurodyti tokie duomenys kaip el. paštas ar tel. numeris, pranešimas gaunamas tiesiogiai iš aviakompanijos, su kuria turėjote skristi.
- Skrydžio statusą pasitikrinti galima ir patiems, aviakompanijos internetiniame puslapyje.
Kokių veiksmų imtis sužinojus apie atšauktus skrydžius?
- Jeigu skrydžių bilietai buvo užsakyti per kelionių agentūrą, rekomenduojame kreiptis į agentūros kelionių konsultantus, kurie greičiau galės susisiekti su aviakompanija ir padės atlikti Jums skrydžio bilieto keitimo ar grąžinimo operacijas.
- Jei bilietas buvo įsigytas tiesiogiai iš aviakompanijos, rekomenduojama kreiptis į aviakompanijos klientų aptarnavimo biurą – tolimesnių kelionės detalių ir bilieto pakeitimo suderinimui.
Ko galima tikėtis iš aviakompanijos, jei skrydis buvo atšauktas?
Vietoje atšaukto skrydžio bilieto aviakompanijos keleiviams siūlo keisti skrydžio datą, grąžinti pinigus už skrydžio bilietą.
Jeigu pageidaujate alternatyvaus skrydžio, turite susisiekti su savo kelionių agentūra, kurioje buvo užsakytas skrydžio bilietas arba tiesiogiai susisiekti su aviakompanija.
*Svarbi informacija: pinigų grąžinimą vykdo bilieto pardavėjas – jį išdavusi kelionių agentūra arba aviakompanija.
Kokiu atveju galimos kompensacijos?
Jeigu skrydis atšauktas dėl koronaviruso, aviakompanijos papildomų patirtų išlaidų dėl atšauktų skrydžių nekompensuoja (pvz. viešbučių, pervežimų, maitinimo ir kt.)
Svarbu žinoti: kai kurios šalys neįsileidžia asmenų iš Kinijos ar keliaujančių per ją
Jeigu planuojate keliones į Kiniją ar per Kiniją į kitą šalį (pvz.: jeigu keliaujant į kitą šalį, numatomas persėdimas kuriame nors iš Kinijos oro uostų) , svarbu žinoti, kad kai kurios šalys dėl koronaviruso pavojaus, laikinai neįleidžia keliautojų, kurie paskutiniu metu lankėsi Kinijoje. Mūsų žiniomis, šalys, kurios laikinai neįleidžia keliautojų yra šios:
- Australija – į šalį įsileidžia tik Australijos piliečius, jų šeimos narius ir lėktuvų įgulas.
- Filipinai – į šalį neįleidžia keliautojų, atvykstančių iš Kinijos.
- Honkongas – į šalį neįleidžia keliautojų, atvykstančių iš Kinijos.
- Indija – į šalį neįleidžia Kinijos piliečių.
- Indonezija – į šalį neįleidžia keliautojų, kurie pastarosiomis savaitėmis lankėsi Kinijoje.
- Iranas – į šalį neįleidžia keliautojų, atvykstančių iš Kinijos.
- Italija – šalis laikinai atšaukė visus skrydžius iš Kinijos, Honkongo ir Taivano.
- Izraelis – į šalį neįleidžia keliautojų, atvykstančių iš Kinijos.
- Japonija – į šalį neįleidžia keliautojų, kuriems pasireiškė koronaviruso simptomai.
- Jungtinės Valstijos – į šalį neįleidžia keliautojų, kurie per pastarąsias 14 d. lankėsi Kinijoje, išskyrus JAV piliečius arba artimus JAV piliečių giminaičius.
- Mianmaras – šalis kertant sieną nesuteikia vizos keliautojams, atvykusiems iš Kinijos.
- Mongolija – šalis visiškai uždarė sieną su Kinija.
- Naujoji Zelandija – į šalį neįleidžia keliautojų, kurie per pastarąsias 14 d. lankėsi Kinijoje.
- Pietų Korėja – į šalį neįleidžia keliautojų, kurie per pastarąsias 14 d. lankėsi Kinijoje, Hubėjaus provincijoje.
- Rusija – šalis visiškai uždarė sieną su Kinija.
- Singapūras – į šalį neįleidžia keliautojų, kurie per pastarąsias 14 d. lankėsi Kinijoje.
Jeigu Jūsų kelionės planuose numatyta kelionė, kurios metu tarpinė maršruto stotelė yra Kinija – rekomenduojame kelionės planus koreguoti. Jeigu kelionę ar skrydžių bilietus užsakėte Estravel kelionių centre, dėl kelionės maršruto korekcijų kreipkitės į mūsų kelionių konsultantus.
Estravel kelionių agentūra turi informaciją apie visų oro linijų galimus skrydžių variantus, puikiai išmano aviakompanijų taisykles ir standartus. Jeigu nerimaujate dėl atšauktų skrydžių, rekomenduojame skrydžių bilietus užsakyti per Estravel kelionių agentūrą, nes:
- Estravel klientų pagalbos linija – atvira 24/7. Galite būti tikri, kad Estravel klientai prireikus visuomet gaus profesionalią pagalbą iškilus nenumatytoms situacijoms.
- Jeigu Jūsų skrydis būtų atšauktas, Estravel kelionių konsultantai padės kuo greičiau įsigyti skrydžių bilietus į alternatyvų skrydį.
- Įvykus skrydžių pokyčiams (pvz.: skrydžio perkėlimui ar atšaukimui), ne visos aviakompanijos gali pasirūpinti patogiu skrydžio laukimu (viešbučiu, maitinimu ar pervežimais). Estravel konsultantai padės pasirūpinti šiomis paslaugomis, laikydamiesi visų aviakompanijos nurodymų.
- Jeigu oro bendrovė Jūsų skrydžių metu neįgyvendins numatytų įsipareigojimų, Estravel kelionių centro konsultantai padės suformuoti aviakompanijai pretenziją dėl patirtos žalos atlyginimo.
- Įvykus nenumatytoms aplinkybėms, jei tik turite galimybę, rekomenduojame rinktis alternatyvius keliavimo būdus. Galite būti tikri, kad Estravel konsultantai padės greitai įsigyti bilietus į traukinius, autobusus ar keltus.
- Įvykus skrydžių pokyčiams aviakompanijos įprastai pirmenybę teikia lojaliems keliautojams. Jeigu turite aviakompanijos lojalumo programos kortelę, pasirūpinkite, kad jos numeris būtų įvestas į rezervaciją – jei nesate tikri dėl informacijos pateikimo, šią užduotį mielai įgyvendins Estravel kelionių ekspertai.
Reikalingos skubios ir profesionalios pagalbos savo kelionėse visuomet sulauksite iš Estravel kelionių ekspertų – esame pasiruošę Jums padėti visais 110 %.