Blogas

Estravel kelionių ekspertų patarimai, naudinga informacija bei aktualios naujienos kiekvienam keliautojui.

Ką daryti, jei Jūsų skrydis atšauktas?

Keliautojams, planuojantiems kovo 29 – spalio 24 d. laikotarpiu keliones su „Turkish Airlines“ aviakompanija, svarbu žinoti, kad dėl techninių kliūčių atšaukti kai kurie skrydžiai arba pakeisti jų laikai. Kokių veiksmų imtis tokioje situacijoje, kur kreiptis – pataria Estravel kelionių ekspertai.

Kaip sužinoti, kad Jūsų skrydis atšauktas?

  • Jeigu skrydžio bilietą įsigijote kelionių agentūroje, dėl atšaukto skrydžio su Jumis susisieks kelionių konsultantas.
  • Jeigu lėktuvo bilieto užsakymo metu buvo nurodyti tokie duomenys kaip el. paštas ar telefono numeris, pranešimas gaunamas tiesiogiai iš aviakompanijos, su kuria turėjote skristi.
  • Skrydžio statusą pasitikrinti galima ir patiems – aviakompanijos internetiniame puslapyje paspausti ant „manage my booking“ skilties ir suvesti tokius duomenis kaip keliautojo pavardė, bilieto arba užsakymo numeris. „Turkish Airlines“ skrydžių statusą galite patikrinti paspaudę nuorodą.

Kokių veiksmų imtis sužinojus apie atšauktą skrydį?

Jeigu skrydžio bilietą įsigijote kelionių agentūroje, kreipkitės į ją nedelsiant, kad galėtumėte suderinti  tolimesnes kelionės detales bei bilieto pakeitimą. „Turkish Airlines“ oro bendrovė keliautojams bilietą vieną kartą pakeičia nemokamai.

Jei bilietas buvo įsigytas tiesiogiai iš aviakompanijos, rekomenduojama kreiptis į aviakompanijos klientų aptarnavimo biurą – tolimesnių kelionės detalių ir bilieto pakeitimo suderinimui.

Ko galima tikėtis iš aviakompanijos, jei skrydis buvo atšauktas?

Vietoje pirminio kelionės maršruto aviakompanija keleiviams siūlo alternatyvius skrydžius arba grąžinti pinigus už skrydžio bilietą.*

*Svarbi informacija: pinigų grąžinimą vykdo bilieto pardavėjas – jį išdavusi kelionių agentūra arba aviakompanija.

Kokiu atveju galimos kompensacijos?

  • Skrydis buvo atšauktas mažiau nei prieš dvi savaites iki skrydžio datos? Keliautojui, remiantis šiomis sąlygomis, gali priklausyti kompensacijos.
  • Papildoma kompensacija nepriklauso, jeigu skrydis buvo atšauktas daugiau nei prieš dvi savaites iki skrydžio datos. Tokiu atveju aviakompanija nekompensuoja ir kitų galimai patirtų nuostolių: lėšų, išleistų rezervuojant viešbutį, transportą.

Estravel kelionių agentūra turi informaciją apie visų oro linijų galimus skrydžių variantus, puikiai išmano aviakompanijų taisykles ir standartus. Jeigu nerimaujate dėl atšauktų skrydžių, rekomenduojame skrydžių bilietus užsakyti per Estravel kelionių agentūrą, nes:

  • Estravel klientų pagalbos linija – atvira 24/7. Galite būti tikri, kad Jums prireikus visuomet gausite profesionalią pagalbą iškilus nenumatytoms situacijoms.
  • Jeigu Jūsų skrydis būtų atšauktas, Estravel kelionių konsultantai padės kuo greičiau įsigyti skrydžių bilietus į alternatyvų skrydį.
  • Įvykus skrydžių pokyčiams (pvz.: skrydžio perkėlimui ar atšaukimui), ne visos aviakompanijos gali pasirūpinti patogiu skrydžio laukimu (viešbučiu, maitinimu ar pervežimais). Estravel konsultantai padės pasirūpinti šiomis paslaugomis, laikydamiesi visų aviakompanijos nurodymų.
  • Jeigu oro bendrovė Jūsų skrydžių metu neįgyvendins numatytų įsipareigojimų, Estravel kelionių centro konsultantai padės suformuoti aviakompanijai pretenziją dėl patirtos žalos atlyginimo.
  • Įvykus nenumatytoms aplinkybėms, jei tik turite galimybę, rekomenduojame rinktis alternatyvius keliavimo būdus. Galite būti tikri, kad Estravel konsultantai padės greitai įsigyti bilietus į traukinius, autobusus ar keltus.
  • Įvykus skrydžių pokyčiams aviakompanijos įprastai pirmenybę teikia lojaliems keliautojams. Jeigu turite aviakompanijos lojalumo programos kortelę, pasirūpinkite, kad jos numeris būtų įvestas į rezervaciją – jei nesate tikri dėl informacijos pateikimo, šią užduotį mielai įgyvendins Estravel kelionių ekspertai.

Reikalingos skubios ir profesionalios pagalbos savo kelionėse visuomet sulauksite iš Estravel kelionių ekspertų – esame pasiruošę Jums padėti visais 110 %.