Blogas

Estravel kelionių ekspertų patarimai, naudinga informacija bei aktualios naujienos kiekvienam keliautojui.

Informacija keliaujantiems į Japoniją

Antradienį Ramiojo vandenyno pakrantėje, link Japonijos vakarų juda taifūnas. Japonijoje skelbiama apie smarkų lietų, vėją, atšaukiama dalis skrydžių, uždaromi kai kurie geležinkeliai. Tai force majeure situacijos, kurioms pasiruošti iš anksto sudėtinga – todėl visuomet rekomenduojame rinktis patikimą kelionių partnerį, kuris Jums galėtų padėti 24/7 iškilus tokioms situacijoms (pvz.: pakeisti atšauktus lėktuvų bilietus, suplanuoti alternatyvas kelionėms ir ne tik). 

Primename, kad Estravel klientai gauna 24/7 pagalbą 365 d. per metus – tad net ir Jums esant kitame pasaulio gale, galime padėti perrašyti turimus lėktuvų bilietus ir padėti su tolimesniais kelionės planais.  O ką pirmiausia daryti, sužinojus apie skrydžių ar kitų kelionės planų pokyčius? Kur sekti aktualiausią informaciją ir naujienas?

Keliaujantiems po Japoniją traukiniais ir noritiems sekti situaciją

Jeigu keliaujate po Japoniją traukiniais, rekomenduojame sekti informaciją transporto pasikeitimus oficialiuose regionų puslapiuose. Japan Rail struktūra sudaryta iš 6 regionų – kiekvienas jų turi atskirą internetinę svetainę. Šiuos puslapiuose rasite viską aktualiausią informaciją – apie laikinai uždaromas geležinkelio linijas, pinigų grąžinimo ir kt. taisykles. 

Atkreipiame dėmesį, kad Japan Rail traukinių pasai galioja tam tikrą laikotarpį (pagal Jūsų pasirinktą traukinių paso tipą). Visų tipų Japan Rail pasus galite užsakyti Estravel. 

Ką rekomenduojame padaryti sužinojus apie atšauktus/perkeltus/pavėlintus skrydžius?

  • Nepanikuokite ir ramiai reaguokite – aviakompanijų skrydžių pokyčiai nuo Jūsų nepriklauso ir nieko nepakeisite. 
  • Turėkite patikimą kontaktą, kas galėtų padėti įvykus – būkite pasiruošę iš anksto, turėkite reikalingus kontaktus su kuo reikėtų susisiekti ir pamąstykite apie planą B. Jeigu lėktuvų bilietus užsakėte Estravel – susisiekite su kelionių konsultantu, pas kurį pirkote lėktuvų bilietus arba skambinkite į 24/7 veikiantį numerį (jį rasite ant savo kelionės dokumentų). 
  • Patikrinkite savo savo skrydžio statusą ir nuolatos jį stebėti. Apie jį sužinoti galite:
    a) oro uostų internetiniuose puslapiuose;
    b) konkrečios aviakompanijos, su kuria buvo planuotas skrydis, internetiniame puslapyje, bendrame skrydžių tvarkarašyje;
    c) aviakompanijų mobiliosiose programėlėse (jei aviakompanija, su kuria buvo planuotas skrydis, tokią turi);
    d) susisiekite su savo Estravel kelionių konsultantu, pas kurį pirkote kelionę/lėktuvų bilietus ir kartu aptarkite tolimesnę kelionės eigą.

Taip pat patariame vadovautis šiomis rekomendacijomis: 

  • Atvykite į oro uostą anksčiau – jei įprastai rekomenduojama atvykti likus 2 valandoms iki skrydžio, tačiau jei yra skrydžių pokyčių, atvykite mažiausiai 3-4 valandomis anksčiau.
  • Dar kartą pasitikrinkite ar rezervuodami bilietus suvedėte savo tel. nr. ir elektroninį paštą – suvesti tikslūs duomenys padidins tikimybę pačią naujausią informaciją apie skrydžius gauti operatyviai.

Kodėl visad rekomenduojame užsakinėti lėktuvų bilietus per patikimus kelionių konsultantus?

Estravel kelionių agentūra turi informaciją apie visų aviakompanijų galimus skrydžių variantus, puikiai išmano aviakompanijų taisykles ir standartus.

  • Estravel klientų pagalbos linija – atvira 24/7. Galite būti tikri, kad Jums prireikus visuomet gausite profesionalią pagalbą iškilus nenumatytoms situacijoms.
  • Jeigu Jūsų skrydis būtų atšauktas, Estravel kelionių konsultantai padės kuo greičiau gauti skrydžių bilietus į alternatyvų skrydį – taip išvengsite bendrų bilietų keitimo eilių oro uostuose, kur bilietus norės pasikeisti šimtai keleivių – kol sulauksite savo eilės, skrydžių bilietų gali tiesiog nelikti.
  • Įvykus skrydžių pokyčiams (pvz.: skrydžio perkėlimui ar atšaukimui), ne visos aviakompanijos gali pasirūpinti patogiu skrydžio laukimu (viešbučiu, maitinimu ar pervežimais). Estravel konsultantai padės pasirūpinti šiomis paslaugomis, laikydamiesi visų aviakompanijos nurodymų.
  • Jeigu aviakompanija Jūsų skrydžių metu neįgyvendins numatytų įsipareigojimų, Estravel kelionių centro konsultantai padės suformuoti aviakompanijai pretenziją dėl patirtos žalos atlgynimo.
  • Įvykus skrydžių pokyčiams aviakompanijos įprastai pirmenybę teikia lojaliems keliautojams. Jeigu turite aviakompanijos lojalumo programos kortelę, pasirūpinkite, kad jos numeris būtų įvestas į rezervaciją – jei nesate tikri dėl informacijos pateikimo, šią užduotį mielai įgyvendins Estravel kelionių ekspertai.

Reikalingos skubios ir profesionalios pagalbos savo kelionėse visuomet sulauksite iš Estravel kelionių ekspertų – esame pasiruošę Jums padėti visais 110%. Visus Estravel Vilnius kontaktus rasite paspaudę čia.

Parašykite komentarą

Daugiau naudingų Estravel kelionių patarimų: